Thursday 14 April 2022

विभिन्न विशेषण के उदाहरण


*अभ्यास*

*1सार्वनामिक विशेषण*-- *जइसन-जइसन* घर-दुवार *तइसन-तइसन* फइरिका।


*2 गुणवाचक विशेषण*-- *नवा* बहुरिया हा लजावत हे।


*3संख्यावाचक विशेषण*-- *पाँचो* अँगरी एक बरोबर नइ होवय।


*4परिणाम बोधक विशेषण*-- वो ह  *निच्चट* गोठकाहर हे।


*5तुलनात्मक विशेषण*-- सोहन ए कक्षा म सबले *जादा* होशियार हे।


चोवा राम 'बादल '

💐💐💐💐💐💐💐💐💐

: *1 सार्वनामिक विशेषण*


*तोर मोर* जोड़ी फबे हे सबले बढ़िया।


*2 गुणवाचक विशेषण*


*चुरपुर चटनी* म बोरे बासी मिठाय।


*3 संख्यावाचक विशेषण*


 *क. निश्चित संख्यावाचक*


*पाँचों अंगुरी* घी म हे।


*ख. अनिश्चय वाचक विशेषण*


*अड़बड़ अकन चिरई* उड़त रहय


*5 परिमाणबोधक विशेषण*


*क. निश्चित परिणाम बोधक*


राम नाम के महिमा *दसों दिशा* म बगरे हे


*ख. अनिश्चित परिणाम बोधक*


राम हर *बनेच नंबर* म पास होइस हे


*6 तुलनात्मक विशेषण*


कृष्ण *करिया* त *राधा गोरी* हवे ।


कृष्ण कुमार चन्द्रा✍️

💐💐💐💐💐💐💐💐💐

१ *सार्वनामिक विशेषण*


*जस* हाल उधो के, *तस* हाल माधो (माधव)के।


२ *गुणवाचक विशेषण*


 वो मनखे *परबुधिया* आय।


३ *संख्या वाचक विशेषण*


*चार* समाज के आगू बड़े-बड़े के बोलती बंद हो जथे।


४ *परिमाण बोधक विशेषण*


वो ह *अबड़ेच* चालाक हे।


*तुलनात्मक विशेषण*


आमा ले *जादा* अम्मठ अमली होथे।

No comments:

Post a Comment